Test Krzyśkowej propozycji

Czwartek, 15 września 2011 · Komentarze(5)
Kategoria Samotnie, do 50
Krzyśek zaproponował mi alternatywny objazd euroterminala marudziłem że górą są dziury to pojechałem oblukać jak wygląda dołem ogólnie ok ale szutrowy łacznik jeszcze bardziej dziurawy jak moja wersja i chyba sporo dłuższy ale na suche dni może być tym bardziej że fajniejsze otoczenie (las i cisza).
Na wiosne zaczne może tamtędy jeździć a teraz troche mi za dużo km wychodzi i bym musiał wcześnie rano startować a jest już zimno :(

cad:84

W DG na budowlanych koło huty a szukam jakiejś alternatywy bo przez miasto mam 12 km i nie moge się rozkręcić a i samochodów sporo ale nie to jest problemem a światła na których ciągle stoje :(

accjacek 04:31 piątek, 16 września 2011

Sporo dłuższa to może nie tylko trochę. Ja już tam mam swoją ścieżkę jak ominąć 3/4 dziur i wiadomo mi tam bardzo nie zależy na równaj nawierzchni. To w takim razie gdzie pracujesz, jeśli można wiedzieć ,że jeździsz tamtędy do pracy?

Krzychu22 20:21 czwartek, 15 września 2011

Znasz drogę z Niwni na Maczki terenem, proszę bardzo. Zawsze możesz pojechać jak do Krzycha i wracać terenem tak jak ostatnio jechaliśmy, ale to kompletnie nie po drodze. Tylko ty lubisz takie wycieczki po pracy.

Krzychu22 20:18 czwartek, 15 września 2011

Tomek przez Bielsko :)

accjacek 18:41 czwartek, 15 września 2011

To ja też poproszę o jakąś fajną zmianę trasy do roboty :)

t0mas82 18:37 czwartek, 15 września 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajasi