Do pracy kolejna alternatywa

Środa, 14 września 2011 · Komentarze(4)
Kategoria Obowiązki, do 50
Tym razem przez Sławków i Strzemieszyce trzeba dalej szukać bo objazd Euroterminala koszmarny - dziury i klepisko.
Po analizie map i zdjęć satelitarnych zostanę przy tej wersji bo nic ciekawszego nie znalazłem.
cad:86

oki pojadę na objazd

accjacek 14:25 czwartek, 15 września 2011

Tam jest prawie cały czas super równy asfalt, a odcinek szutrowy to krótszy jak ta dziurawa droga przy terminalu.

Krzychu22 14:15 czwartek, 15 września 2011

Dzięki Krzychu ale to ma być droga do pracy i musze dojechać w miare czysty :) dlatego szukałem asfaltów

accjacek 18:48 środa, 14 września 2011

Jest jeszcze inna alternatywa. Jak jechałeś od maczek to miałeś łuk w lewo a prosto do przelewani gazu(duża tablica z napisem 2 km prosto). Tam przed bramą zjeżdżasz na szuter jest tam odcinek 500 metrowy dziur ale całkiem spoko. Dalej jedziesz cały czas prosto aż zobaczysz tabliczkę z kierunkiem na centrum koło przystanku BUS. Jedziesz jak skręcisz cały czas prosto przez dwa przejazdy i gdy dojedziesz do skrzyżowania to w lewo (masz cały czas równiutki asfalt i lekko z góry). Będziesz jechał cały czas prosto i dojedziesz zaraz za terminalem, pewnie poznasz gdzie jesteś.

Krzychu22 16:51 środa, 14 września 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dwudz