Po serwisie

Czwartek, 8 września 2011 · Komentarze(8)
Wczoraj maszyna była oddana do serwisu celem wykonania konserwacji i koniecznych napraw. Dziś mi się udało ją odebrać a że pogoda nie dopisuje więc nie będzie szans się polansować na tak czystej maszynie więc zrobiłem sobie parę fotek na pamiątkę bo ostatnio tak czysty to był chyba jak go kupowałem :)

Maszyna po serwisie 1 © Accjacek

Czyściutka kaseta:) © Accjacek

jak nowa :) © Accjacek

Tak jak się spodziewałem brak okładzin i zniszczony stożek od łożyska w tylnej piaście był przyczyną moich problemów.

A to przyczyna braku hamowania i oporów w ruchu :) © Accjacek

Jeszcze jazdy testowej nie było mam nadzieje że będzie szansa wrócić na rowerku do domu. No niestety dotarłem autem do domu :(
Przynajmniej odwiedziłem pewien słynny sklep rowerowy w Sosnowcu a po negocjacjach kupiłem na Bikestacji łańcuch 991 i kasete 970 :)
A na koniec wizyta w decathlonie i kupiłem sobie Koszulke za 30 zł i spodenki krótkie z lepszą wkładką zobaczymy co z tego wyniknie.

Shimano wszystko na kulkach robi, te wyższe grupy są lepiej uszczelnione i wylajtowane :)

t0mas82 18:54 czwartek, 8 września 2011

w sumie to niewiem jakie piasty są ok ogładałem rysunki na oficjalnej stronie shimano piasty xtr i po za większą ilością kulek nic innego tam nie ma.
Spodziewałem się może łożysk kołeczkowych a tam tylko więcej kulek czy to coś wnosi nie wiem

accjacek 18:04 czwartek, 8 września 2011

tak te z czerwonym po 99 zł niestety ceny u wiesz kogo mnie oszołomiły :)

accjacek 18:00 czwartek, 8 września 2011

To są jakieś lepsze spodenki niż te z tą dużą niebieską wkładką jak na siodło model szeroka kanapa :) Jeśli tak to muszę się wybrać i jakieś długie gacie kupić bo w krótkich to trochę już za zimno na jazdę.

t0mas82 17:55 czwartek, 8 września 2011

Przedwczoraj tył przeszedł u mnie full serwis. Rozkręciłem wyczyściłem i nałożyłem nowy smar do piasty. Kiedyś będę musiał bęben przeczyścić bo tak jakoś kiepsko się kręci, czasem zabiera ze sobą łańcuch w przód. Pewnie jakieś dziadostwo się dostało :)

t0mas82 17:53 czwartek, 8 września 2011

najechane to miało coś koło 6,3 tyś km a niewiem gdzie problem powstał ale byłem w tym słynnym rowerowym i mi młody śrube ściągał a po zabiegu zgłaszałem że coś nie tak się te kółko kręci to usłyszałem że to nie łożysko maszynowe to się gorzej kręci prawie się dałem przekonać aż do momentu gdy czyszcząc napęd i reszte odkręciłem te stożki palcami no i stwierdziłem co widać na zdjęciu.
Albo już to było albo młody źle skontrował a ja na tym zrobiłem pare setek km i wytarło się.
Radze sprawdz sobie co masz u siebie chyba że masz inne piasty ja jeszcze nie sprawdziłem jutro test :)

accjacek 17:46 czwartek, 8 września 2011

SLX przetarty, jak również cała reszta napędu :) Ile mają te piasty, że taki gustowny wżer na konusie się zrobił? Na klockach widać jak metalem darłeś o tarczę (dolna krawędź). Jakie teraz masz wsadzone w hebel ?

t0mas82 17:40 czwartek, 8 września 2011

Oko się raduje jak się patrzy na taki odpucowany rowerek i serce się ściska na myśl, że po kilku kilometrach wszystko będzie wyglądało już zupełnie inaczej.
Będę musiał swój dziś choć tak pobieżnie poczyścić. Wczorajsze zasuwanie w deszczu ślady na pewno zostawiło.

limit 09:53 czwartek, 8 września 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages