Następca, zastępca

Poniedziałek, 14 lipca 2014 · Komentarze(12)
Kategoria inne
Następca , zastępca


Trochę się namyślałem co tu wybrać były nawet telefony do przyjaciela po głowie ciągle 26,27 czy 29". Cała niedziela zmarnowana na objazdy po sklepach sportowych a w poniedziałek już w rowerowych.

Decyzja zapadła będzie to co na fotce ale z moim osprzętem czyli będzie trochę białego w kolorycie bo osprzęt był słabszy od aktualnego a to dzięki uprzejmości sklepu który w rozliczeniu zatrzyma cześć gratów które mi nie będą potrzebne.

Zostaje na rowerku czyli jednak 26" choć testowałem i 27 i 29" ale jakoś "Merida" nie przemawiała do mnie może dlatego że 90% Dąbrowy na tym jeździ a lans też musi być ;-)

W czwartek dziewiczy rejs!

My tu gadu gadu a maszyna już gotowa

Nowa maszyna już poskładana


Została tylko rama i amor który sobie zostawiłem. Resztę zostawiłem w rozliczeniu. Niestety teraz czeka mnie wyjazd i jazda niestety i tak w czwartek


Komentarze (12)

Akurat kasetę XT łatwo rozpoznać bo ma alu pająk :D

Limit jeśli konkretnie chodzi o napęd to kaseta jak najtańsza jeżeli nie chodzi o wagę, łańcuch min ze średniej półki, tańsze po prostu są z plasteliny szybko się wyciągają i niszczą kasetę, zębatkę.

Krzychu22 19:35 środa, 16 lipca 2014

Panowie do lansu to mało spotykana nazwa i piękne malowanie plus wypasione auto pod bagażnikem z rowerem. Jak ktoś rozpoznaje kasetę xt to już zawansowanie o szczebel lepiej

accjacek 19:02 wtorek, 15 lipca 2014

Krzychu22: Wszystko zależy od tego ilorzędową masz kasetę. Jeśli 10-11 to wyższa półka do intensywnego jeżdżenia w ogóle się nie opłaca bo łańcuchy i kasety za szybko padają. Przy "ósemce" łańcuch jest na tyle gruby, że można by się pokusić o wyższą półkę ale zysk jest chyba niezbyt duży więc wolę pozostać przy kasecie i łańcuchu za 70 łącznie. Przynajmniej jak się zjedzie to się nie zastanawiam ile mnie to kosztowało tylko wywalam i zakładam nowe. Przy łańcuchu za 100 i odpowiednia kaseta do tego to już trochę boli. No chyba, że ktoś jest bogaty z domu :-) Wtedy liczy się lans i diabli z kosztami :-]

limit 05:35 wtorek, 15 lipca 2014

Jedno jest pewne cenią się jak za zboże!

gizmo201 05:20 wtorek, 15 lipca 2014

Limit masz racje co do osprzętu ale z niższej półki. Patrząc na to z innej strony jak masz możliwość wymiany samych baltów to warto mieć lżejsze i sztywniejsze raniona. Czasami też wyższe grupy osprzętowe po prostu lepiej pracują, manetki klamki, czy całe hamulce. Też musze przyznać że jeżeli chodzi o napęd grupa Deore w pełni do jazdy wystarczy ale co to za napis na przerzutce, korbie, znaczek XT,ooo, wszyscy zerkną i pomlaskają...

Krzychu22 20:44 poniedziałek, 14 lipca 2014

gizmo201: Mój katalogowo w sezonie kosztował coś koło 2300. Po sezonie kupiłem go za 1700 więc to tylko kwestia tego kiedy się kupuje albo jak targuje. Osprzętem nie ma się co w ogóle przejmować bo jak ktoś dużo jeździ to i tak go w końcu zedrze i założy to, co chce mieć.
accjacek: Oby wytrzymał więcej niż poprzednik :-) To kiedy go objeżdżamy?

limit 18:39 poniedziałek, 14 lipca 2014

Andi ale ja tak zrobiłem nie było samej ramy a mi zależało na czasie więc się dogadałem i zostawiłem im wszystko co było gorsze niż w mojej maszynie. Końcem końców nową mam ramę i amor choć i tak stary aktualnie jest na rowerze a ten sprzedam albo go odłożę na zaś.

accjacek 16:28 poniedziałek, 14 lipca 2014

Żal trzeba było samą ramę kupić i zbierać na nowy sprzęcior.

andi333 16:24 poniedziałek, 14 lipca 2014

Gizmo śmiech na sali toto że patrzysz na ceny z katalogów, przecież zawsze można coś utargować, pogadać z znajomymi mieć sprzęt w dobrej cenie.

Krzychu22 15:51 poniedziałek, 14 lipca 2014

Meridy słabe są, kupę kasy kosztują, a osprzęt typu Acera za 2,5 tysiące to śmiech na sali jest. Tylko za markę tam się płaci chyba, a może i nie!

gizmo201 15:20 poniedziałek, 14 lipca 2014

Sprawdzał, sprawdzał da się ma przygotowane mocowania więc pełen wypas.
A Rama ze Scotta jak znajdę od niej papiery to będzie zgłoszona jak nie to coś z nią pokombinuje może spawanie i jako zimowy sam nie wiem...

accjacek 11:59 poniedziałek, 14 lipca 2014

A sprawdzałeś czy da się bagażnik też przykręcić? Może częściowo poszła poprzednia rama z powodu tego, że robiłeś samoróbkę instalacyjną tego elementu?

limit 11:25 poniedziałek, 14 lipca 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siety

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]