Gliwice

Niedziela, 29 września 2013 · Komentarze(1)
Kategoria Samotnie, 100-150
Na którejś masie mijaliśmy radiostacje i od tej pory wisiało mi w głowie aby tam jeszcze podjechać padło na dziś choć inne były plany i inna realizacja.

Ale od początku start o 8:00 zimno może z 4'C ubrany na długo i kilka warstw.
Ustawiam automapę na wersję pieszą i ruszam przez Sosnowiec i Burki ląduje koło planetarium.

Planetarium o poranku © Accjacek

Tam spotykam Kopernika

A Kopernik się obraził bo go przyłapałem na zabawie kulką gdzie ma drugą się nie przyznał © Accjacek

Z racji że nie był rozmowny ruszam dalej i czeka mnie najciekawszy odcinek bo i

Bunkry też były © Accjacek

a ktoś postanowił rozpocząć budowę DTŚ-ki na moim szlaku tak że potaplałem się trochę w błotku szukając przejazdu na szczęście docieram do Gliwic i ląduje przy lodowisku.

Lodowisko polibudy już kryte ja jeszcze latałem pod chmurką © Accjacek

Z racji że spędziłem tu trochę lat na zdobywaniu wiedzy i nauki życia alone postanowiłem pozwiedzać stare śmieci.

Tu się spało, tu się balowało © Accjacek

Dalej ruszam w kierunku uczelni.

Takie grafiti oglądałem przez kilka lat zakuwania © Accjacek

Wydział elektryczny the best bo mój © Accjacek

A tu się biegało z indeksem o dodatkowe terminy © Accjacek

Chwilę się pokręciłem i ruszam w kierunku rynku

Rynek Gliwice © Accjacek

Szukałem starych kratek kanalizacji burzowej jeszcze z niemieckimi napisami ale już po remoncie i wszystkie znikły a szkoda bo był to też kawałek historii tego miasta.

Natomiast trafiłem na...

Budynek jak przepompownia ale czy na pewno? © Accjacek

a po drodze trafiłem na sprzęt ciężki

Ruskie jadą © Accjacek

i finalnie dojechałem do punktu docelowego niestety remont i trzeba będzie przyjechać jeszcze raz

Radiostacja w gliwicach © Accjacek

powrót to już inna bajka albo męka bo ani pary nie było w drodze do a tym bardziej w powrotnej gdzie miałem dziwne przebłyski dobrego tempa pomieszanego z totalnym brakiem mocy. Z racji że czas już gonił nie zatrzymywałem się na robienie fot tylko jechałam.